FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Ósmy-PUNTO I GT 1,4 TURBO MPI (grudzień 97r.) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Ósmy
Racer



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała ZŁ

PostWysłany: Nie 23:03, 30 Wrz 2007 Powrót do góry

PUNTO I GT 1,4 8v TURBO MPI SOHC 140KM 204Nm

A więc tak autko kupione 07.07.2007r za śmieszne pieniądze Very Happy od tej pory już troszkę się w nim zmieniło, a teraz do rzeczy:

Wyposażenie:

* Klimatyzacja;
* Wspomaganie kierownicy;
* Poduszka powietrzna kierowcy;
* Skórzana kierownica;
* Elektrycznie regulowane przednie reflektory;
* Elektryczne lusterka;
* Podgrzewane lusterka;
* Elektryczne szyby;
* Fotele z logo GT;
* Białe zegary ze wskaźnikiem doładowania;
* Nakładki progowe GT;
* Spryskiwacze przednich reflektorów;
* Ciemne przednie lampy;
* 4x Tarcze(Przód wentylowane);
* Intercooler
* Chłodnica oleju
* ABS;


Dodatki:

* Alufelgi ATIWE 15cali 7J;
* Radio Sony CD-X GT 500;
* Głośniki Pioneer 17cm w drzwiach;
* Centralny zamek;
* Alarm;
* CB Radio;

Kolejne mody:

* Siłowniki przedniej maski;
* Wymienione podświetlenie we wnętrzu(Białe);
* Gleba -40mm (za mało);
* Białe tarcze nawiewów;

Z czasem nowe fotki i dalsze modyfikacje... Zawsze In Progresss... Laughing

Fotki:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


VT:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

W planach:
* Konkretna gleba, może gwint;
* Felgi z szerokim rantem (np.Borbet 5 ramienny);
* Delikatnie przyciemnione szybki tylne;
* Dobre audio;
* Soczewki w halogenach;
* Może jakiś daszek nad tylna szybą;
* Wydech;
* Zmiana zaworu upussstowego Smile ;
* Nowe tarcze i klocki;
* Nowy alarm;
* Tyna klapa otwierana z pilota;
* Założenie domykania szyb;
* Założenie Automatycznego Włącznika świateł Mijania;
* Może jakaś dokładka przedniego zderzaka;


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ósmy dnia Sob 23:11, 20 Paź 2007, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Majkel
MoD PeDaGoG



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czechowice

PostWysłany: Śro 11:56, 03 Paź 2007 Powrót do góry

to no mamy czarnego brata bliźniaka punta Savia. Gratki i powodzenia w modach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ósmy
Racer



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała ZŁ

PostWysłany: Śro 15:23, 03 Paź 2007 Powrót do góry

Dzięki Majkel no bliźniak z wyglądu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Majkel
MoD PeDaGoG



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czechowice

PostWysłany: Śro 15:32, 03 Paź 2007 Powrót do góry

oj no tak bo jedno z bliźniąt zawsze jest troszkę insze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ósmy
Racer



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała ZŁ

PostWysłany: Śro 16:09, 03 Paź 2007 Powrót do góry

Dokładnie Very Happy Kolorki te same tylko Savio ma lepsze zawieszenie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tofik
Cars killer



Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z domu :)

PostWysłany: Śro 17:46, 03 Paź 2007 Powrót do góry

ale ty masz lepsze serce Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jarek1111
Ścigant



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zabrzeg

PostWysłany: Śro 20:33, 03 Paź 2007 Powrót do góry

z tym zaworem to sobie przemyśl pewnie myślisz o bvle żeby było pssss
ja to przemyślałem i sobie darowałem więcej kłopotu z tym niż przyjemności z psss


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ósmy
Racer



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała ZŁ

PostWysłany: Śro 20:52, 03 Paź 2007 Powrót do góry

jarek1111 napisał:
z tym zaworem to sobie przemyśl pewnie myślisz o bvle żeby było pssss
ja to przemyślałem i sobie darowałem więcej kłopotu z tym niż przyjemności z psss


Tak ale wiem że zmieniają zawory upustowe na takie które podtrzymują obroty turbiny nie wyhamowywują jej do zera.

tofik napisał:
ale ty masz lepsze serce Razz


No niby tak ale jak narazie to mi to nie chce zbytnio jeździć, to jest jak z moim maluchem powoli powoli a do celu. Potem włożyłem do malucha wtrysk i sprzedałem :/ Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jarek1111
Ścigant



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zabrzeg

PostWysłany: Czw 8:39, 04 Paź 2007 Powrót do góry

mylisz pojęcie ten zawór ma zazadanie wypuścić napompowane powietrze w dolocie w momęcie zamknięciarzepustnicy bo jeżeli nie wypuści grozi to uszkodzeniem wirnika turbosprężarki a to coty mówisz jest to podtrzymanie turbiny mimo zamkniętej przepustnicy i wypuszczania powietrza w dolocie turbina nadal pracuje na wysokich obrotach realizowane jest to przez wtrysk bezyny do kolektora wydechowego i tam paliwo sie spala efekt taki ze jak wciskasz ponownie gaz masz odrazu pełne doładowanie a nie musisz czakać aż ci napompuje niemasz laga ale to sie stosuje w samochodach wrc często widać tona rajdach jak auto zawlnia na zakręcie wtedy szczela do wydechu że asz mu ogień z wydechu idzie to właśnie wtedzy działa podtrzymanie turbo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ósmy
Racer



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała ZŁ

PostWysłany: Czw 8:45, 04 Paź 2007 Powrót do góry

jarek1111 napisał:
mylisz pojęcie ten zawór ma zazadanie wypuścić napompowane powietrze w dolocie w momęcie zamknięciarzepustnicy bo jeżeli nie wypuści grozi to uszkodzeniem wirnika turbosprężarki a to coty mówisz jest to podtrzymanie turbiny mimo zamkniętej przepustnicy i wypuszczania powietrza w dolocie turbina nadal pracuje na wysokich obrotach realizowane jest to przez wtrysk bezyny do kolektora wydechowego i tam paliwo sie spala efekt taki ze jak wciskasz ponownie gaz masz odrazu pełne doładowanie a nie musisz czakać aż ci napompuje niemasz laga ale to sie stosuje w samochodach wrc często widać tona rajdach jak auto zawlnia na zakręcie wtedy szczela do wydechu że asz mu ogień z wydechu idzie to właśnie wtedzy działa podtrzymanie turbo


A widzisz masz racje... Ja dopiero zaczynam zabawę z autami Turbo Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin