FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 !!! REGULAMIN !!! Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Ronnie
PrZeOr ZgRoMaDzEnIa



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała / CZ-DZ

PostWysłany: Wto 1:04, 14 Mar 2006 Powrót do góry

Regulamin
§1 Postanowienie ogólne

1. Street Styling Squad Club jest stowarzyszeniem dobrowolnym członków interesujących sie szeroko rozumianą tematyką tuningu pojazdów mechanicznych.
2. Działalność klubu opiera się na dobrowolnej społecznej pracy jego członków na rzecz klubu.
3. Street Styling Squad Club jest organizacją niedochodową, dlatego też członkostwo w klubie jest bezpłatne.
4. Zadania klubu:
- Integracja środowiska interesującego się problemami, tuningu.
- Spotkania towarzyskie ludzi w miłym gronie i dobra zabawa.
- Szeroka popularyzacja problematyki dostosowywania pojazdów do własnych upodobań (tuning).
- Spotkania klubowe w celu pogłębienia wiedzy na temat: możliwości, zakresu, granic i ograniczeń prawnych i technicz= nych modyfikacji pojazdów.
- Popularyzacja szeroko rozumianej motoryzacji.
- Organizowanie spotkań, zlotów i wyjazdów klubowych, a także innych imprez również towarzyskich.
- Organizowanie i poszerzanie kontaktów z innymi klubami motoryzacyjnymi, tuningowymi i innymi, a tak?e firmami tuningowymi, motoryzacyjnymi i innymi.

§2 Członkowie klubu

1. Członkowie Street Styling Squad Club dzielą się na:
- Pełnoprawnych członków klubu;
- Członków honorowych;
- Kandydatów na członków klubu.

Pełnoprawny członek klubu Street Styling Squad Club (członek klubu) to osoba zatwierdzona przez zarząd klubu po pomyślnym przejęciu kwalifikacji i okresie próbnym.

Członek honorowy klubu to osoba, której godność tą nada zarząd klubu.

Kandydat na członka klubu to osoba, ktora zalogowała sie na forum badz przybyła na swój pirerwszy spot i była na kolejnych 5 spotach

2. Prawa i obowiązki członków klubu:

- Członkiem klubu może zostać każda osoba posiadająca samochód, lub interesująca się tuningiem pojazdów badz ogolnie motoryzacją.
- Każdy nowy członek klubu (kandydat) ma obowiązek :
-przejścia okresu próbnego.
-podania prawdziwych danych
- Każdy nowy członek klubu (pełnoprawny) ma obowiązek :
-przyklejenia na swój samochód, co najmniej jednej naklejki klubowej.
-do brania czynnego udziału w życiu klubu tzn.: obecności wraz z swoim pojazdem na samochodowych spotkaniach klubowych, oraz na innych spotkaniach, imprezach i wyjazdach organizowanych przez klub, pisania na forum ( nie dotyczy wypadków losowych)
-dbania o dobry wizerunek klubu
-w miarę swoich możliwości pomagać innym członkom klubu.
- Każdy członek klubu w razie sprzedaży swojego samochodu, ma obowiązek usunięcia wszystkich naklejek klubowych oraz wszelkich znaków związanych z klubem.

- Każdy członek klubu ma obowiązek:
-zachowania nie kolidującego z zasadami współżycia ogólnospołecznego i przestrzegania obowiązującego prawa.

- Każdy członek klubu ma prawo do :

-korzystania ze wszystkich przywilejów klubowych.
-posługiwania się oznaczeniami i znakami klubowymi w zakresie określonym przez zarząd.
-brania udziału w imprezach i spotkaniach organizowanych przez klub.
-brania udziału w dyskusjach na forum klubowym.
-korzystania z bazy danych o członkach klubu zamieszczonej na stronie klubu w zakresie określonym przez zarząd.

-brania udziału i kandydowania w wyborach zarządu klubu.

3. Przyjęcie do klubu:

-Proces przyjęcia do klubu rozpoczyna się od wypełnienia przez kandydata formularza zgłoszeniowego na stronie klubowej. Kandydat podaje w nim następujące informacje:
-Dane osobowe: imię, nazwisko, nick, miasto, telefon kontaktowy ( nie wymagane), wiek, nr. Gadu - Gadu, E-mail;
-Dane pojazdu: marka, model, rok produkcji, kolor, pojemność silnika [cm3], moc [KM], dokonane zmiany (tuning);
-Dane logowania na stronę: login ( hasło nie wymagane)


Podane szczegółowe dane osobowe pojazdu i kandydata/członka klubu pozostają do wiadomości tylko zarządu klubu. Podane dane zostaną wykorzystane do stworzenia profilu klubowego nowego członka klubu. Wszelkie dane osobowe, które zostaną przesłane drogą elektroniczną do serwisu zostaną zabezpieczone przed osobami trzecimi. Każda osoba rejestrująca się w klubie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach wyłącznie klubowych oraz na gromadzenie i wykorzystywanie podanych informacji przez klub

-Po otrzymaniu przez zarząd formularza aplikacyjnego z danymi następuje ich weryfikacja poprzez rozmowę z kandydatem na GG lub osobiście.
-Po zweryfikowaniu danych kandydat na członka klubu Street Styling Squad Club spotyka się z innymi członkami klubu i zarządem na najbliższym (najbliższy możliwy termin dla niego) spotkaniu organizowanym przez klub. Po czym decyzją zarządu zostaje przyjęty na okres próbny.
-Każdy nowy członek klubu przechodzi okres próbny. W tym czasie nosi miano kandydata na członka klubu Street Styling Squad Club W okresie próbnym kandydat wykazuje się przydatności dla klubu, zrozumieniem i przestrzeganiem obowiązujących reguł w szczególności praw i obowiązków członka, pozn= aje innych członków klubu, jest obecny na większości organizowanych spotkań i imprez. Wyjątki z przyczyn obiektywnych uwzględniane będą przez zarząd.
-Po wypełnieniu obowiązków okresu próbnego zarząd oraz reszta klubowiczy nadaje kandydatowi miano pełnoprawnego członka klubu Street Styling Squad Club

4. Anulowanie członkostwa w klubie

Skreślenie z listy członków klubu Street Styling Squad Club może nastąpić tylko:
-przez dobrowolne wystąpienie na wyraźny wniosek zainteresowanego,
-z powodu złamania punktu regulaminu.
- zachowania uragajacemu zasadomdobrego zachowania na drodze badz w srod innych osob rowniez na forum !!

Wykluczenie z grona członków klubu przeprowadzane jest przez członków klubu i zarząd jawnie (na forum lub spotkaniu klubowym), o czym członek klubu jest informowany. Decyzje o wykluczeniu członka jest podejmowana przez zarząd klubu zwykł większością głosów w głosowaniu jawnym. Procedurę wykluczenia poprzedza kontakt z osobą zainteresowana. Wykluczenie z klubu nie powoduje utraty możliwości ponownego ubiegania się o członkostwo w klubie STREET STYLIG SQUAD CLUB.

§3 Władze klubu

1. Głównymi władzami Street Styling Squad Club jest zarząd składający się z: 2 prezesów klubu i pięciu v-ce prezesów
2. Decyzje władz są przedyskutowywane na forum lub na spotkaniu klubowym.
3. Zadania zarządu:
-Określenie szczegółowych kierunków działania klubu.
-Podejmowanie decyzji w sprawach klubu.
-Podejmowanie decyzji w sprawie przyjęć i odwołań członków klubu.
-Nadawanie godności honorowego członka klubu.
-Znalezienie ochotników wśród członków klubu do określonych zadań.
-Wydawanie oznaczeń klubowych i innych dyspozycji w sprawie oznaczeń klubowych.
-Nadzór nad działaniem forum klubowego.
-Nadzór nad działaniem strony klubowej.
-Ustalanie celów składek klubowych.
-Przeprowadzanie zbiórek celowych.
-Zarządzanie funduszami złożonymi przez członków klubu. Jest jawne i udokumentowane.
-Organizacja spotkań, imprez, wyjazdów klubowych i innych.
-Utrzymywanie kontaktów zewnętrznych klubu z innymi klubami, firmami itp.
-Załatwiania wszystkich spraw formalnych w imieniu klubu tylko za zgodą i wiedzą członków klubu.

§4 Postanowienia końcowe

- Street Styling Squad Club posługuje się swoją nazwą 3S. Posiada indywidualny znak rozpoznawczy - logo:



Używanie znaków klubowych do określonych celów możliwe jest tylko za zgodą zarządu. Wszelkie zmiany nazw i oznaczeń zatwierdza zarząd po konsultacji z ogółem członków klubu.
-Członkowie klubu dzięki podanym danym kontaktowym mimo nie posiadania dostępu do sieci lub posiadania utrudnionego są informowani o planowanych wydarzeniach w życiu klubu (spotkania, wyjazdy, imprezy) w możliwie najwcześniejszym terminie.
-Członkowie klubu zobowiązują się do dobrowolnego wpłacania składek na określone cele potrzebne do działalności klubu (banery, flagi, koszulki, inne). Cele składek ustala zarząd. Składki przeprowadza zarząd lub osoba upoważniona przez zarząd.
-Zmiany niniejszego regulaminu zatwierdza zarząd po uprzednim skonsultowaniu z ogółem członków klubu
-Wszelkie sprawy nie ujęte w tym regulaminie rozpatruje zarząd klubu.
-Prawno do interpretacji niniejszego regulaminu zastrzega sobie zarząd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin