FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 TUNING PROFESJONALNY Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Ronnie
PrZeOr ZgRoMaDzEnIa



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała / CZ-DZ

PostWysłany: Pią 13:25, 07 Kwi 2006 Powrót do góry

tu wrzucamy fotki, opisy itp aut po PROFESJONALNYM TUNINGU


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ronnie
PrZeOr ZgRoMaDzEnIa



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała / CZ-DZ

PostWysłany: Pią 13:49, 07 Kwi 2006 Powrót do góry

to ja zaczne Smile

kant jest po prostu ideał !!
samer sie zakocha Smile
poldusie tez rewelka Smile

(wrzucajcie w ten sposob w jednym temacie nie otwierajcie nowego tematu )



[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BART
Young Racer



Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BBa

PostWysłany: Pią 17:58, 07 Kwi 2006 Powrót do góry

Ten kant jest zajebisty naprawde low rider:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
B.J.
Outsider



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Czecho

PostWysłany: Pią 21:33, 07 Kwi 2006 Powrót do góry

Ten też jest nieżle przerobiony... tylko mu alumów brakuje;) Wink Wink Wink Wink
[link widoczny dla zalogowanych]


Ahhh Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cichy812
Outsider



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Czechowice-Northampton

PostWysłany: Sob 0:36, 08 Kwi 2006 Powrót do góry

B.J. napisał:
Ten też jest nieżle przerobiony... tylko mu alumów brakuje;) Wink Wink Wink Wink
[link widoczny dla zalogowanych]


Ahhh Smile


hihihihi ta skoda jest zajebista i chyba realna-dobre


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jarek1111
Ścigant



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zabrzeg

PostWysłany: Nie 10:56, 09 Kwi 2006 Powrót do góry

panowie to ma być powarzny temat


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jarek1111
Ścigant



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zabrzeg

PostWysłany: Nie 11:08, 09 Kwi 2006 Powrót do góry

po moich przygodach z silnikiem i napedem 4*4 i ogulnym doprowadzeniu
calibry technicznie do dobrego stanu technicznego czas przyszedl na tuning
na pierwszy rzut idze zawiecha chce sobie zalożyć springi -35 mm progresywnego dzalania nastepnie wymiana intelculera i chip na silniku
następnie w planie inne kola Cool 17 albo 18 zobacze co sie da podejść
następnie instalacja mokrego podtlękui na ten sezon to bylo by mniejwięcej tyle chcialbym mieś ok 250kmi 380 mn normalnie i ok 50km i ze 100m z podtlęku zobacze co wyjdze bo taki momęt wiarze sie z wymianą sprzęgla


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piroman
Young Racer



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z daleka ;) Mrągowo

PostWysłany: Nie 20:37, 09 Kwi 2006 Powrót do góry

jarek... ty masz cali 4*4?? bo tak wnioskuje z tego postu wyzej??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jarek1111
Ścigant



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zabrzeg

PostWysłany: Nie 21:50, 09 Kwi 2006 Powrót do góry

tak wszystkie calibry turbo mialy seryjnie napędna cztery kola
tylko ze ten napęd wymaga durzej uwagi np jazda z małym ciśnieniem w jednym kole powoduje przegrzanie sprzegla wiskotycznego co doprowadza do jego uszkodzenia jest w tym rozwiązaniu kupa mechaniki hydrauliki i elektroniki np jest tam sprzeglo załanczane
hydraulicznie pod ciśnieniem 5o barow a pompa daje 100barów
podobne rozwiazanie mialy vektry


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piroman
Young Racer



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z daleka ;) Mrągowo

PostWysłany: Pon 2:33, 10 Kwi 2006 Powrót do góry

to ze 4*4 byly z turbiną to wiem i ze byly tez takie vectry tez wiem, ale sie troszku zdziwilem ze ktos kogo znam (powiedzmy) ma taki sprzet, bo jak czytalem opis twojego samochodu w daizle samochodu klubowiczow towydawalo mi sie ze masz inna wersje... no to gratuluje samochodu naprawde... a powiedz mi jeszcze, jak to jest z turbina w tym samochodzie, bo szukam sobie zeby kupic, ale slyszalem ze turbiny padają Sad i naped na tyl jest dołączany czy staly? pozdrawiam
a co do zawiesznia, to odsylam do sprawy techniczne tam co nieco "napisalem"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin